Perşembe, Eylül 24

bir civcivin pek fazla olmayan anıları

dün itibariyle yurduma yerleşmiş bulunuyorum. artık elinde havlu, diş fırçası, diş macunu, sabun, tuvalet kağıdıyla beraber koridorlardan geçip lavabolara ulaşmak neymiş, nasıl bişeymiş biliyorum. bi de odtü büyük bi şehirse şayet, bizim yurdun oralar bildiğin kırsal. inekleri alıyolarmış ztn :/ ders seçmek nedir onu öğrendim, ağlamaklı bi tecrübe oldu benim için. annemin deyimiyle, yeni bir civciv olarak melül melül baktım, gezindim, dolaştım. bir de şunu aldım, ki kendileri çok cici.

minik bir balığın okyanuslara atılma vakti geldiğinden mütevellit, birazdan tek başıma armadaya gideceyim, ne var ne yok göreceyim(!). daha eğlenceli şeyler yazmak ümidiyle...

dior forever mı, mac super fix mi? :/

2 yorum:

  1. Level 1 zorlu geçmiş. Başarılar.

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    buraya nasıl geldim bilmiyorum ama yazasım geldi. hoşgeldin hemşehrim :))
    demiaraya mı düştün, iyidir orası ama dediğin gibi allahın unuttuğu yer :) senelerce bu kampüsün ana planını niye bozdular, burda yurdun ne işi var diye sinirlenip durduktan sonra alşırısın. tecrübeyle sabit :)
    kolay gelsin...

    irem

    YanıtlaSil