Pazar, Şubat 27

  • hasta oldum, yine yeni yeniden
  • litrelerce çay içiyorum, çorba içiyorum ve inanır mısın hiç gocunmuyorum. yaz olsa gocunurdum.
  • eve çıkıyorum, haftaya salı, bilemedin cumartesi.
  • param yok, pulum yok. 5 kuruşum yok cidden. öf.
  • ama çok alışveriş hevesim var. ruj, allık, lipgloss, pudra diye diye can versem veririm
  • erbakan'ın ölümü sebebiyle döne döne refah partisinin seçim şarkısını dinliyoruz yalın'la, acımızı atamıyoruz içimizden. çok erken, beklenmedik bi ölüm bu... hem de en verimli çağında. atlatmak kolay olmayacak.
  • bol bol fotoğraf çekip fotoğraflı postlar giricem artık. söz.
  • pazartesi hiç gelmesin, hem halsizim, hem dersler yoğun bi şekilde başladı.
  • milletin ders hırsı beni bitirdi, çürüttü yeminle.
  • bu hafta felsefe bölümünün altını üstüne getirdik nilgün'le ama bir tane bile ders vermedi adiler. benim de hakkım değil mi beşeri kantininde çay içmek, goy goy yapmak
  • Ayşegül'ü, Nilgün'ü, Yeliz'i çok seviyorum. zor zamanlarımda kimse bu kadar yanımda olmamıştı. Güven duygusu nasıl da huzur veriyormuş insana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder