Pazar, Mart 27

Do you want the truth or something beautiful...

benim çok özel olarak sevdiğim, ilk duyuşta bağımlısı olmayıp, bir kaç sefer sonra defalarca dinleyecek kadar kendimden geçtiğim şarkılarım var. Bu şarkı bir cuma akşamı çalındı kulağıma, hatta çok sevdiğim Yalın'ın çok sevdiği Ece'si paylaşmış. Sonra benim oldu ama bu şarkı.



Bir diğeri de şudur ki



bu şarkı da, mert'in çok sevdiği bi arkadaşı ona cd yapmıştı, lisedeydim, ben bi zamanlar asla sevdiğim şarkıları paylaşmaya kıyamazdım, ki hala öyle ama bu bilogu esas olarak kendime yazdığım için burada paylaşabiliyorum, neyse, mert'in de şarkılarını paylaşmaya kıyamayan bi arkadaşı vardı. ama ona bi cd yapmıştı işte, o da bana vermişti o cd'yi zira yalvarıp yakarmıştım, sakın kimseye söyleme sana verdiğimi demişti. neyse işte, o şarkıların içinde bu da vardı. ilk dinlediğimde bu ne be diyip sonrasında günlerce gecelerce dinlemiştim. hala sık sık, ama çok sık dinlerim. ha şimdi deseniz hangisi diye, sanırım do you want the truth or something beautiful derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder