Pazartesi, Mart 22

29.03.2010, kartlaşıyor olmam

bu günle ilgili önemli duyuru: nev kod adlı, nevzat bilmemkim'in güzide eseri "zor"u, özellikle de "öyle ya sen 19unda, koca bir kadındın" dizesini, bilogun sahibesi şu sağ tarafta futurafı da bulunan güzel bağyana ithaf etmek için kaldı geriye 7 gün. 6 değil, 8 hiç değil, tamı tamına 7 gün. bence şimdiden ithaf etmeye başlayın yani, yarın sabah erken kalkar ithaf ederim kandırmacalarına hiç girmeyelim. ithaf edin lan! son ithaflar bunlar, fuck the system, 20 oluyorum :/ bir de 42 kişisiniz, halay çekseniz çekersiniz yani. suskunsunuz ama iyisiniz bence ya. öperim.

2 yorum:

  1. biz 7 izleyici ile uğraşıyoruz. neyse sende 42 kişi varmış belki birilerinin yolu da bana düşer de reytingim eccuk artar kaygısıyla yazsam da bu yazıyı ithaf edeyim sana o şarkıyı.Bu arada bu şarkı çıktığında sen daha ilkokul sıralarında idin sanırsam ya da ilköğretim değşti o bir aralar ahah.

    bu dünyanın dibi çıkmış artık diyerek sosyal ağıtımı da yaktıktan sonra sana maniy for nating şarkısını da armağan ediyorum sen doğmadan yapıldığı için kendisi genç hissetmeni sağlar belkim diyerekten.

    YanıtlaSil
  2. Tamam ediyorum vurma, ahh. Geç kaldım galiba..

    YanıtlaSil