Perşembe, Şubat 4

alınca bütün dertlerim bitivericekmiş gibi hissettiğim çizmeleri; gittim, mağaza mağaza dolandım, buldum. zaten bihter karısı (pis tuncay) giydiği için de moda olmuş, bulmak hiç zor olmadı. bulmakla kaldın mı diye sorucak olanlar olabilir, bulmakla kalmadım, denedim de. türlü ölçüm çeşitlerinde 160-162 cm arasında değişim gösteren boyum sebebiyle çok kötü durdu. of anlatamam ne kadar çirkin durduğunu. uzun boylu hatunlarda knee over boots'ken bu meret, bende all over boots oldu yani, geriye göstericek bacak kalmadı ya :( öf pöf.

züğürt tesellisi gibi olcak ama yani aslında gün geçtikçe gözüme çirkin geliyorlardı zaten. hayat da böyle bi yandan, sen knee over boot diye evden çıkarsın, gel zaman git zaman ılık bi rüzgar eser, yapraklar hışır hışır yapar, insanlar, tesadüfler farkında olmadan seni topuklu ayakkabı almaya yönlendirir. çok şahane çıkarım yaptım doğrusu, aferin bana, ahah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder