Cuma, Şubat 5

tek gündemim boynumdaki ben oldu bugün itibariyle. 2 yıldır aldırmayı ertelediğim benime dermatolog artık aldırman şart, başına iş açıcak dedi. böyle bi yüzüm düştü, gözlerim doldu, histerik histerik baktım, üzüldüm yani haliyle. çok tırsak bi insanım evet. elim sürekli benimde, elleyip duruyorum bişi varmış gibi. bi de tam boynumda. kimisi iz kalıyo demiş, kimisi iz kalmıyo demiş. kalmasın iz falan :( bitsin gitsin artıkın.

1 yorum:

  1. En kötü iz kalsın nolur yani, başına iş açmasın yeter ki.

    YanıtlaSil